معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در چند سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در استان در حوزه زیرساخت‌های راه و انرژی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در چند سال اخیراتفاقات بسیار خوبی در استان در حوزه زیرساخت‌های راه، راه آهن، گاز، انرژی و آب انجام شده  و گازرسانی به ۴۵۰ صنعت استان آغاز شده که تا دو سال آینده به پایان می‌رسد.

صادقیان افزود: با گازرسانی به صنعت استان، صنعت استان یزد، صنعت سبزی خواهد بود که سوخت آن فقط با گاز انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: در استان از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۴ ،  ۴۰۰ کیلومتر راه‌آهن ایجاد شده بود که در بازه زمانی ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به ویژه در سه سال اخیر ۴۵۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل همه سال‌های قبل ایجاد شده است.

او ادامه داد: همچنین در دو سه سال اخیر شاهد تغییرات مثبتی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان هستیم و شاهد این مهم  طرح اقدام ملی مسکن است که سازمان در اجرای آن مشارکت دارد. 

صادقیان تصریح کرد: مدیرعامل جدید می‌تواند با سابقه بسیار خوب مدیریتی تعامل خوبی بین مسئولان استان با سازمان همیاری شهرداری‌های استان برقرار کند.

ابوالقاسم محی الدینی، سازمان همیاری را بازوی توانمند اجرایی برای مجموعه شهرداری یزد عنوان کرد و افزود: شهرداری این آمادگی را دارد که طرح‌های مهم شهر را به سازمان همیاری واگذار کند تا یک کار ویژه در حوزه عمران شهری در یزد اتفاق افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۵:۵۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید