معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان، سارقان خودرو و داخل خودرو اطراف بیمارستان امام علی کرج دستگیر و ضمن اعتراف به ۷۰ فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در اطراف بیمارستان امام علی کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک خودرو پراید به خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی نزدیک و در یک مدت زمان کوتاه اقدام به سرقت لوازم آن‌ها کرده و متواری می‌شوند.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی سارقان شده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان، آن‌ها را حین سرقت از یک خودرو در اطراف بیمارستان امام علی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج اقرار کردند.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، گفت: تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.