فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری قاتل همراه با کشف سلاح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس آبادان موفق شدند یک قاتل را در اطراف صحنه جرم شناسایی ،دستگیر و سلاح بکار رفته که یک قبضه سلاح شکاری وینچستر بود را کشف و ضبط کنند .

او افزود: قاتل به همراه سلاح کشف شده برای انجام گیری  مراحل قانونی با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس مبارزه با جرائم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده نظامی آبادان در ادامه با بیان اینکه قاتل که اهل و ساکن یکی از شهرستانهای همجوار بوده در بازجویی با پلیس خود را برادر یکی از مقتولین معرفی کرده و علت این قتل را اختلاف خانوادگی عنوان داشت، گفت:مراجعه نکردن به قانون و پیگیری مشکلات خانوادگی از طریق مجرای قانونی ومشاوره بابزرگان و معتمدین محله باعث تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار می گردد.

او در خصوص شناسایی قاتل بیان کرد: در تماسی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۴ و ۵۷ دقیقه امروز در خصوص وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به محل مراجعه و ضمن بررسی مشخص شد زن و مرد جوانی به یک قبضه سلاح شکاری به قتل رسیده اند، بلافاصله شناسایی  و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.