همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس در آئینی با ابلاغ درجه سرتیپی از خانواده ده شهید نخبه دفاع مقدس استان قم قدردانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم، در آئین تجلیل از فرماندهان شهید و اعطای درجه به این حماسه آفرینان، با اشاره به بزرگداشت فرماندهان شهید در هفتمین و آخرین روز از دفاع مقدس، گفت: در این مراسم با ابلاغ درجه سرتیپی به خانواده شهیدان اسماعیل صادقی، محمدجواد دل‌آذر، جعفر حیدریان، علی آخوندی، محمد اویسی، حسین صبوری، حمید فرقانی، مجید زین الدین و شهید ترابیان، یاد و خاطره این شهدای عزیز گرامی داشته می‌شود.

سردار محمدرضا موحد، جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) هم در این مراسم که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد بر بهره گیری از هنر در ارائه سیره و روش زندگی شهدا تاکید کرد.

او افزود: سبک زندگی شهدا بر پایه چهار اصل قرآن، اسلام، اهل بیت (ع) و ولایت فقیه بنا شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این مراسم، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای ارزشمند دانست و ارائه راهکار‌های تاثیر گذار با هدف بهره مندی از آن را ضروری خواند.

حجت الاسلام لقمان پور از راه اندازی دانشگاه جهاد و مقاومت در مجموعه حفظ بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

 رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم افزود: با مجوز وزارت علوم دو رشته در مقطع کارشناسی، هشت رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکترا در سال تحصیلی آینده از مسیر سازمان سنجش دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار