احمد وحیدی وزیر کشور به دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دقایقی پیش احمد وحیدی وزیر کشور وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، نماینده ولی فقیه استان، شورای تأمین و شورای اداری استان و مسئولان ارشد استانی، قرار گرفت.  
 
ظهر امروز، آیین تکریم و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود. سید علی احمدزاده سومین استاندار بومی استان کهگیلویه و وبویراحمد است.
 
وزیر کشور در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام کرد و پس از آن، به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رفت.
 
وحیدی در این دیدار  گفت: هماهنگی و هم افزایی که بین مسئولان و نمایندگان استان حس می شود، آینده خوبی را به ذهن متبادر می کند.
 
وزیر کشور افزود: دولت هم از ابتدای کار خیز بزرگی برای خدمات رسانی و حل مشکلات مردم برداشته و با همین روند ادامه می دهد.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار از تلاش کلانتری استاندار پیشین استان قدر دانی کرد و گفت: امیدواریم استاندار جدید که از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد است با غیرت، صلابت و صداقت خدمت و فعالیت را با پشتکار و جدیت بیشتر ادامه داده و مسیر توسعه استان را با درایت و مدیریت جهادی و برنامه ریزی انقلابی هموار کند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.