سرهنگ کهزادی گفت: ۹ ایستگاه ایست و بازرسی برای کنترل تردد زائران به مرز مهران در مبادی ورودی و خروجی استان ایلام مستقر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی سرپرست پلیس راه ایلام ، گفت: طی روز‌های اخیر مشاهده شد که برخی زائران با ترفندهایی، چون استفاده و اجاره ماشین‌های پلاک بومی سعی داشته اند خود را به مرز برسانند، اما توسط پلیس راه شناسایی و به استان‌های خود عودت داده شده اند.

او بیان کرد: امسال یکی از برنامه‌های پلیس مشایعت و همراهی اتوبوس‌های حامل زائران توسط خوردو‌های پلیس از مرز مهران تا استان‌های مبدا است به این منظور که رانندگان به علت خستگی و خواب آلودگی یا ترافیک شدید جاده‌ها دچار حادثه نشوند.

سرپرست پلیس راه ایلام ادامه داد: کمربندی شرقی مهران برای ورود وسایل نقلیه عمومی به سمت پایانه مرزی و کمربند شرقی نیز برای خروج این خودرو‌ها در نظر گرفته شده است تا زائران هیچگونه تردد و تماسی با داخل شهر با هدف حفظ سلامت شهروندان مهرانی نداشته باشند.

او بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آن‌ها به استان‌های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار است و تمهیدات لازم برای بازگشت این مسافران اندیشیده شده است.

او مطرح کرد: پلیس با استقرار گروه‌های کنترل و فعال کردن دوربین‌های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را رصد می‌کند.

او مطرح کرد: به رانندگان و زائران توصیه می کنیم در طول مسیر به شهر‌های محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می‌شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.