همزمان با اربعین حسینی طی آیینی با حضور رئیس‌کل دادگستری قم، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و مدیرکل زندان‌های استان ۵۰ تَن از زندانیان محبوس در ندامتگاه‌های قم آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری رئیس‌کل دادگستری استان قم در بازدید از زندان قم،گفت: از ابتدای امسال ۸۰۶ تَن از زندانیان با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان‌های قم آزاد شدند و در بازدیدی که از زندان‌های قم صورت گرفت، نیز مقدمه‌های اعطای مرخصی پایان حبس ۵۰ تَن دیگر از زندانیان در شب اربعین حسینی فراهم شد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم یادآور شد: این زندانیان از کسانی بودند که مرتکب جرایم سبکی شده بودند که با تایید حُسنِ اخلاق آن‌ها توسط زندان با ارفاق قانونی مرخصی پایان حبس، چند ماه زودتر از اتمام حبس‌شان از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام مظفری عنوان کرد: افرادی که مرتکب سرقت و جرایم سنگین شده‌اند از این ارفاق‌ها بهره‌ای نمی‌بَرند، چراکه آزادی آنان مضرر آرامش جامعه است.

بر اساس این گزارش در پایان رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان و قاضی ناظر به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آنان، دستور‌های لازم را صادر نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار