تذکر عضو شورای شهر تهران خطاب به فرمانداری و شهرداری شهرری:

صدای مردم محله عباس آباد را بشنوید

امانی گفت: ۳۵ سال است که بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله عباس‌آباد واقع در شهرری، بلای جان مردم محروم شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۳۵ سال است که بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله عباس‌آباد واقع در شهرری، بلای جان مردم محروم شده است. مردم این محله دیگر حرف مسئولین را باور نمی‌کنند و می‌گویند شما هم آمدید که عکس بگیرید و بروید.

وی با بیان اینکه بوی تعفن محله همچنان باعث گرفتار شدن مردمان محله شده‌است، ادامه داد: خانمی می‌گفت که دوران دبستان بوده‌ام که می‌گفتند مشکل محله حل می‌شود، اینک فارغ‌التحصیل دانشگاه هستم، ولی هنوز مشکلی حل نشده است.

امانی افزود: تنها سازمان خدمت‌رسان محله شهرداری است و گویا سازمان دیگری به غیر شهرداری وجود ندارد و شهرداری هم تنها میله‌های بریده فنس را ترمیم می‌کند تا بچه ها در آب نیفتند. این در حالی است که فاضلاب در کوچه و محله روان است و خطر ریزش خانه‌های فرسوده را  تهدید می‌کند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مردمان محله حاضرند مهریه‌شان را بدهند تا مشکلات آب و فاضلاب محله حل شود، بیان کرد: در حالی که مردم برای ثبت‌نام فرزندانشان مدرسه‌ای ندارند، ساختمانی بزرگ که توسط خیری ساخته شده، به حال خود رها شده  و با وجود اینکه در مرحله بهره‌برداری قرار داشته، ولی درب و پنجره‌ی آن تخریب شده است.

امانی با بیان اینکه حتی عکس‌برداری در آن منطقه هم محروم است، ادامه داد: تذکر من به فرماندار منطقه شهرری، آب و فاضلاب تهران، آموزش و پرورش شهرری است که صدای مردم عباس آباد را بشنوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
حقشونه
آخرین اخبار