در این گزارش به صورت تکمیلی در خصوص منوی بازرسی های انجام شده از محل اشتغال در سایت تامین اجتماعی توضیح داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران کرونا انجام کار‌های اداری به صورت غیر حضوری می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد در این گزارش نحوه مشاهده بازرسی های انجام شده از محل اشتغال (بیمه شده - کارفرما) ،مشاهده بازرسی های انجام شده از محل اشتغال ، ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است. 

منوی بازرسی های انجام شده از محل اشتغال :
همانطور که در شکل زیر مشخص است این منو شامل گزینه های زیر می باشد:

///

فرم مشاهده بازرسی انجام شده توسط سازمان :
بیمه شده می تواند از این فرم جهت مشاهده بازرسی های انجام شده از کارگاه محل اشتغال خود استفاده کند، مواردی که در لیست مشاهده می شود اطلاعات بازرسی هایی می باشد که بیمه شده در آن وجود دارد که به کمک دکمه جزئیات میتوان اطلاعات بازرسی مربوط به شماره بیمه خود را مشاهده کند.

///

برای مشاهده جزئیات بازرسی مربوط به بیمه شده، گزینه "جزییات" را انتخاب کنید.
دکمه جزئیات :

با انتخاب این دکمه از رکورد مورد نظر، فایل گزارش بازرسی بصورت pdf باز میشود که در آن بیمه شده میتواند جزئیات بازرسی مربوط به خود را مشاهده کند.

///

ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی

فرم ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی :
کاربر می تواند در صورت داشتن یکی از شرایط زیر از این فرم استفاده نماید :

  • فرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نباشد
  • فرد در کارگاهی مشغول به کار باشد اما وضعیت اشتغال خود را به سازمان اطلاع نداده باشد.
  • بیمه شده از شماره کارگاه و شماره بیمه خود اطلاع نداشته و درخواست تغییر وضعیت اشتغال را دارد که در این صورت میتواند درخواست بازرسی از کارگاه محل اشتغال خود را ثبت کند.

///

برای مشاهده لیست اعتراضات ثبت شده، گزینه "بازگشت به لیست" را انتخاب کنید.

کاربر میتواند پس از پر کردن مقادیر الزامی در فرم فوق، با زدن دکمه تایید اعتراض خود را ثبت کرده و به کمک کد پیگیری مشاهده شده از قسمت تامین اجتماعی من مراحل پیشرفت درخواست خود را پیگیری کند.


توجه داشته باشید !

تمامی بیمه شدگان و کارگرانی که لیست بیمه آنها توسط کارفرمای مرتبط به سازمان ارسال نمی شود میتوانند این فرم را تکمیل و درخواست بازرسی خود را از کارگاه مربوطه ارسال کنند و نیازی نمی باشد که شما قبلاً جزء بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی باشید.

توجه داشته باشید !

پس از ثبت اعتراض، درخواست بازرسی در سیستم بازرسی ایجاد خواهد شد که در صورت تایید شعبه، بازرسی طبق اعتراض ثبت شده انجام میشود و نتیجه اعتراض توسط پیامک به کاربر ارسال می شود.


 

بیشتر بخوانید:

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
به خدا چرت بازرسی.من در لامپ سازی کار میکردم بازرس میامد پشتش رو میکرد با سالنها بیست تا دونه لامپ بهش میدادن حق و حقوق چهل پنجاه نفر رو نادیده میگرفت میرفت .خودم براشون به دستور مدیریت حواله خروج لامپ میزدم به نام نمونه تولید جهت استفاده در ساختمان تامین اجتماعی.
آخرین اخبار