فعال سیاسی اصولگرا درباره لزوم روحیه نقدپذیری در دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره لزوم روحیه نقد پذیری در دولت سیزدهم بیان کرد: بدیهی است که در هر مسیری اگر روحیه نقد پذیری وجود نداشته باشد اصلاح امور صورت نخواهد گرفت.

او ادامه داد: با اینکه اهل بیت عصمت و طهارت از خطا و اشتباه مصون بوده اند، اما در سیره‌شان شاهد بودیم که همچنان بر لزوم نقدپذیری تاکید داشته‌اند؛ بنابراین ما هم به عنوان بشری که خاک پای آنها هم نیستیم همچنان باید روحیه نقد پذیری را داشته باشیم. خدا ر اشکر این روحیه در دولت سیزدهم هم وجود دارد.

خجسته پور با اشاره به وجود روحیه نقدپذیری در دولت سیزدهم، افزود: شاهدیم که آقای رئیسی با وجود این همه دغدغه همچنان در بین مردم حضور یافته و پای درد دل آنها می‌نشیند. درد دلی که بعضا شاهدیم که با صداهای بلند هم بیان می‌شود. این نشان دهنده روحیه نقد پذیری این دولت است که باید در همه ابعاد دولت جاری باشد.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: شاهدیم که حوزه رفاه و اقتصاد، مردم با مشکلاتی مواجه هستند، بنابراین مردم نقدهای بسیاری در این زمینه دارند. یک مطالبه‌ای هم در زمینه اشتغال وجود دارد و این موضوعی است که در هر استانی که رئیسی پای می‌گذارد مطالبه می‌شود. برخی نقدها هم البته غیر منصفانه است. تا جایی که حتی سفرهای آخر هفته رئیس جمهور را هم زیر سوال می‌برند. معتقدم که دولت باید به موضوع اقتصاد توجه بیشتری کند و نظر افراد متخصص را هم در این موضوع دخیل کند.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: در دولت قبل شاهد بودیم که با لفظ بی سواد و کاسب تحریم منتقدان را خطاب می‌کردند؛ در سال‌های اخیر شاهد بودیم که به بهانه کرونا رئیس جمهور حتی در خانه ملت هم حاضر نشده بود که این نشان می‌دهد که اگر قرار باشد نمره نقدپذیری به دولت قبل بدهیم قطعا نمره قبولی نخواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
انشالله وجوددارد
آخرین اخبار