مدیر آموزش و پرورش خوسف گفت: ۱۳ درصد از دانش آموزان رشته علوم تجربی شهرستان که در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند، در رشته های پزشکی و مرتبط با آن پذیرفته شده اند.

نور محمدی مدیر آموزش و پرورش خوسف  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با تلاش و کوشش دانش آموزان و همراهی اولیاء و مشارکت خیرین و همت والای مدیران و دبیران، شاهد نتابج خوبی را در کنکور سراسری امسال به دست آورده ایم.

او افزود: ۱۳ درصد از دانش آموزان رشته علوم تجربی پایه دوازدهم شهرستان که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده اند، برای اولین بار در رشته‌های پزشکی، داروسازی، مهندسی پزشکی و علوم آزمایشگاهی پذیرفته شده اند.


بیشتر بخوانید


نور محمدی با بیان اینکه ۵ درصد دانش آموزان دیار گل‌های نرگس نیز در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل خواهند داد، تصریح کرد: این دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز، پس از فراغت از تحصیل در کسوت فرماندهان سپاه پیشرفت، به توسعه و آبادانی این دیار در عرصه‌های مختلف عقیدتی، قرآنی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کمک خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف بیان کرد: از مجموع دانش آموزان این شهرستان که در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند،  ۹ دانش آموز در رشته‌های مختلف پزشکی و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار