سرمربی تیم ملی کره جنوبی در خصوص دیدار این تیم مقابل ملی پوشان فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص لیست منتشر شده کره جنوبی برای دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی سوریه در رقابت انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گفت: تا آنجا که من می‌دانم غیر ممکن است که بازی‌ها به تعویق بیفتد. پس ما نیاز داریم که بازیکنان خود را برای این بازی‌ها به اوج آمادگی برسانیم. ما در هر زمان باید با بهترین بازیکنان موجود به میدان برویم، زیرا هدف ما پیروزی است. من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنم.

او ادامه داد: به نظرم انتقاد کردن ساده است، اما تصمیم گرفتن در خصوص بازیکنان بسیار سخت خواهد بود. به همین خاطر است که در خصوص تصمیم‌های خود بیشتر از حرف‌ها و انتقاد‌ها نگران هستم. ما چیزی که اکنون باید انجام دهیم این است که تمرکز داشته باشیم و مقابل حریفان با احترام بازی کنیم. ما سعی داریم که تیم ملی از جنبه‌های مختلف پیشرفت کند، زیرا تا اینجای کار اصلا خوب بازی نکرده‌ایم. ما در تلاش هستیم تا عملکرد خط تهاجمی تیم پیشرفت کند. البته خط دفاعی ما بسیار خوب کار کرده است و می‌خواهیم همین روند را در بازی‌های پیش رو ادامه دهیم.

بنتو گفت: ما برای کسب ۶ امتیاز وارد مسابقات خواهیم شد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و از عقب بازی‌سازی را آغاز کنیم. ما برای پیروزی به مصاف ایران و سوریه خواهیم رفت.

او در خصوص عدم دعوت «کانگ این لی» که در بازی‌های اخیر مایورکا نمایش خوبی داشته و توانسته مقابل رئال مادرید نیز گلزنی کند گفت: در آن پست ما بازیکن زیاد داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار