مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا در قطر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا در ۲ بخش بانوان و آقایان و در مسابقات تک نفره، تیمی و دوبل مردان و زنان در قطر آغار خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و محمدعلی روئین تن در بخش مردان به مصاف حریفان خود خواهد رفت و در بخش بانوان هم ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم فرعی، شیما صفایی و ملیکا کرمی ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند. رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا با دیدار‌های تیمی آغاز می‌شود.

پس از اتمام دیدار‌های تیمی، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا قطر با برگزاری دیدار‌های انفرادی و دوبل پیگیری می‌شود. رقابت‌های انفرادی در بخش مردان با حضور ۱۹۰ بازیکن برگزار می‌شود و در بخش بانوان هم ۷۵ بازیکن حضور دارند.

در بخش دوبل این مسابقات نیز نماینده‌های ایران در بخش مردان با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان و امین احمدیان و امیر حسین هدایی و ندا شهسواری و مهشید اشتری و شیما صفایی و مریم فرعی در بخش بانوان در مسابقات شرکت می‌کنند.

در این مسابقات تیم ملی تنیس روی میز چین شرکت نخواهد کرد با توجه به این موضوع و همچنین حضور تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در رنک شش آسیا، تیم مردان ایران در صورت کسب یک پیروزی در مرحله حذفی مدال برنز مشترک خود را قطعی خواهد کرد، عنوان و مدالی که می‌تواند برای تنیس روی میز کشورمان اتفاق تاریخی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار