مدیر آکادمی فوتبال بلوچ چابهار گفت: تیم فوتبال آکادمی بلوچ چابهار پس از پیروزی‌های پُرگُل مسابقات گروهی، عازم رقابت‌های نیمه‌نهایی سیستان و بلوچستان به میزبانی باشگاه جوانان پرسپولیس شهرستان خاش شد.

فرهاد بلوچ مدیر آکادمی فوتبال بلوچ چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه هم‌اینک به عنوان نماینده چابهار در مسابقات استانی شرکت می‌کنیم اظهار داشت: با تلاش بازیکنان و مربیان و همچنین حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار توانستیم در رقابت‌های گروهی با یک پیروزی پرگل به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات گروهی که در چابهار برگزار شد هفت تیم به همراه هیات اجرایی، مجموعا ۲۱۸ نفر میهمان منطقه آزاد چابهار بودند.

به گفته بلوچ، مسابقه نیمه نهایی روز سه‌شنبه و فینال هم روز چهارشنبه در خاش برگزار خواهد شد.

مدیر اکادمی فوتبال بلوچ با بیان اینکه هدفمان قهرمانی این سری از مسابقات است گفت: روز سه شنبه با تیم جوانان پرسپولیس خاش رقابت خواهیم کرد و تیم‌های دهخدای زاهدان و منتخب سراوان نیز باهم رقابت می‌کنند. برنده‌های این بازی‌ها روز چهارشنبه در مرحله فینال مقابل هم خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه در آکادمی بلوچ تعداد ۲۵ نیروی کادر فعالیت می‌کنند اظهار داشت: امروز با ۲۳ بازیکن و هفت نفر نیروی کادر عازم خاش می‌شویم.

مدیر آکادمی بلوچ چابهار همچنین گفت: آکادمی بلوچ چابهار حدود ۲ سال است که فعالیت می‌کند و اکنون در چهارمین ترم تمرین‌ها هستیم، البته به علت شیوع کرونا مدتی نتوانستیم تمرین کنیم و طی چهار ترم گذشته حدود ۲ هزار هنرجو داشتیم.

وی تصریح کرد: طی مدت ذکر شده، در ابتدای هر فصل هم بازیکنان مستعد را برای انجام تست به تیم‌های مطرح کشور معرفی کردیم.

به گفته بلوچ، در رده‌های نونهالانُ نوجوانان و جوانان سه نفر از بازیکنان مستعد آکادمی بلوچ در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان بازی می کنند.

وی با بیان اینکه در همه رده‌های سنی تیم باشگاهی داریم افزود: الان هم جزو چهار تیم برتر استان سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیر مدرسه فوتبال بلوچ چابهار بیان داشت: در همه شهرستان‌های استان، استعدادیاب داریم و بازیکنان مستعد به صورت رایگان مورد حمایت کامل تیم بلوچ قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص هزینه‌های آکادمی گفت: حامیان مختلفی داریم و درحال حاضر شرکت مکُران‌تِل حامی باشگاه است. هم‌اکنون ۳۰ استعداد در رده‌های سنی هشت تا ۱۶ سال را حمایت می‌کنیم.

فرهاد بلوچ به عنوان مدیر تیم و بهمن محمدی و نوید لاشاری هم به عنوان سرمربی و کمک مربی، تیم آکادمی بلوچ را در رقابت‌های نیمه نهایی خاش همراهی می‌کنند.

آکادمی فوتبال بلوچ، نخستین باشگاه در سطح استان است که گواهینامه بهداشت سلامت و کیفیت مدیریت را دریافت کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار