سخنگوی طرح واکسن رازی کووپارس گفت: تعداد داوطلبینی که موفق به دریافت واکسن شده‌اند از مرز ۸ هزار نفر عبور کرده و تاکنون هیچ عوارض جدی در آنان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدحسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی طرح واکسن رازی کووپارس با اشاره به روند مثبت و موفقیت آمیز فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن، گفت: تعداد داوطلبین که موفق به دریافت واکسن شده‌اند از مرز ۸ هزار نفر عبور کرده و تاکنون هیچ عوارض جدی در آنان مشاهده نشده است.

او افزود: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بازار بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار، مراکزی است که افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی برای تکمیل فرآیند ثبت نام و تزریق واکسن مراجعه کنند.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: تا کنون که بیش از ۱۵ روز از آغاز مطالعه گذشته در داوطلبینی که یک دز واکسن دریافت کردند خوشبختانه عوارض جدی و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

او افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز یادشده و مشاوره پیش از واکسن به صورت انتخابی واکسن رازی کووپارس یا سینوفارم را دریافت کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار