استاندارکرمان محور زرند به کوهبنان را از پروژه‌های اولویت‌دار استان دانست و گفت: از طریق ماده ۵۶ تامین اعتبار این پروژه را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان در دیدار با عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و علی صادق زاده فرماندار زرند، در رابطه با پروژه محور زرند_کوهبنان، گفت: این محور با توجه به حجم بالای تردد از جمله ماشین‌های سنگین معدنی، کوتاه کردن مسیر و ایمن‌سازی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان است.

او با اشاره به اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه عنوان کرد: این پروژه جزو اولویت‌های استان بوده و از طریق ماده ۵۶ تامین اعتبار این پروژه را دنبال خواهیم کرد.

استاندار کرمان بیان داشت: طی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، اهمیت محور زرند به کوهبنان و تامین اعتبار تکمیل آن را پیگیری می‌کنیم ضمن آنکه از اعتبارات داخلی نیز این موضوع در دست اقدام است.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به حادثه‌ساز بودن محور کنونی زرند_کوهبنان و بازدید دکتر زینی‌وند استاندار کرمان از این محور اشاره کرد و گفت: مطالبات پیمانکار در این پروژه باقی مانده و عملا ادامه کار متوقف شده است.

او افزود: در محور فعلی شاهد ترافیک بالای ماشین‌های سنگین هستیم و ساخت محور جدید علاوه بر ایمن‌سازی، مسیر ارتباطی را نیز کوتاه‌تر خواهد کرد.

فرماندار زرند نیز در این دیدار از نیاز ضروری دو شهرستان زرند و کوهبنان به این محور پرداخت و گفت: تنها ۱۰ کیلومتر از وسط این مسیر زیرسازی و آسفالت شده که هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

علی صادق زاده با اشاره به ترانزیتی و شریانی بودن این جاده، افزود: با بهره برداری از این پروژه فاصله محور زرند_کوهبنان بیش از ۱۲ کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد.

فرماندار زرند بیان داشت: برای ادامه ساخت این محور نیاز به پیگیری مداوم و توجه است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار