مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در این شهرستان تقدیر شد.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان بهداشت محیط به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط  گفت: کارکنان بهداشت محیط با بازرسی‌ها و سرکشی‌های بموقع خود از اصناف و نظارت دقیق بر عملکرد بازار و فروشگاه‌های مواد غذایی و رستوران‌ها همواره سلامتی و تندرستی را برای مردم عزیز به ارمغان آوردند.

او اظهار داشت: کارکنان بهداشت محیط از ابتدای ویروس کرونا از پیشگامان مبارزه با این ویروس و بیماری بودند و با نظارت و بازرسی‌های خود از مکان‌های شلوغ و جلوگیری از فعالیت اصناف با میزان ارباب رجوع بالا، همواره توانستند نقش موثری در کنترل و روند رو به کاهش بیماری ایفا کنند.

در پایان این مراسم  رئیس مرکز بهداشت و مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از عملکرد و فعالیت‌های کارکنان بهداشت محیط تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

هر ساله ۲۶ سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته می­ شود و برای هر سال با توجه به مشکلات و اولویت ها، شعاری در نظر گرفته می­ شود که امسال نیز فدراسیون بین المللی بهداشت محیط (IFEH)، شعار «اقدامات بهداشت محیط، گامی موثر در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹» را به عنوان شعار سال در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.