رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: جامعه کارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 14 هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست با تشکلها ونمایندگان جامعه کارگری در زاهدان گفت: امروز نیز کارگران در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی در مقابل تحریمهای ظالمانه دشمن ایستاده اند.

سردار رعیتی فرد با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر تلاش شده است تا مطالبات بحق کارگران پیگیری شود، افزود: امیدواریم در دولت سیزدهم نگاه ویژه تری به این قشر شود تا موانع پیش روی تولید برطرف شود.

دراین نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هم گفت: بیش از 60 هزار واحد کارگاهی کوچک وبزرگ در سطح استان فعال است.

جهاندیده بیشترین شاغلان جامعه کارگری را در طرح های عمرانی و خدمات شهرداریهاعنوان کرد وافزود: تامین منابع پایدار و امنیت شغلی از مهمترین دغدغه این عزیزان است.

دراین نشست مسئول کانون بازنشستگان کارگران و دبیر اجرایی خانه کارگری استان هم بر توجه به مسکن وهزینه های درمانی این قشر با توجه به حقوق اندک آنها تاکید کردند.

قورزایی مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان نیز با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به کارگران در روزهای کرونایی، گفت: در این مدت 32 هزار ماسک و 2 هزار و 300 سبد معیشتی توزیع شده است وهمچنان این خدمات ادامه دارد.

در این نشست از خانواده های معظم شهدای بسیج کارگری سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار