غیبت دیبالا و موراتا برابر چلسی

۲ مهاجم گلزن تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در دیدار برابر چلسی همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس تأیید کرد که آلوارو موراتا و پائولو دیبالا به دلیل مصدومیت، در دیدار روز چهارشنبه مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهند بود.

دیبالا امروز (یکشنبه) در دیدار یوونتوس مقابل سامپدوریا در سری آ که به پیروزی ۳-۲ یووه انجامید به عنوان کاپیتان بیانکونری‌ها در ترکیب اصلی به میدان رفت و دقیقه ۱۰ گل اول تیمش را به ثمر رساند.

با این حال، این ملی پوش آرژانتینی کمی بعد و در دقیقه ۲۰ از ناحیه ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد.

الگری در گفتگو با اسکای ایتالیا تأیید کرد که دیبالا ۲ بازی بعدی یووه را از دست خواهد داد و همچنین فاش کرد که موراتا به دلیل ضربه‌ای که دریافت کرد، همین مدت از مسابقات دور خواهد بود.

البته زمانی که روز دوشنبه تیم یوونتوس به زمین تمرین "کونتسا" باز گردد دیبالا و موراتا توسط کادر پزشکی مورد ارزیابی و معاینه قرار می‌گیرند تا شدت آسیب دیدگی آن‌ها مشخص شود.

طرفداران یووه امیدوارند که مصدومیت آن‌ها خیلی جدی نباشد، اما این ۲ بازیکن قطعاً روز ۲۹ سپتامبر (چهارشنبه) وقتی بیانکونری میزبان چلسی است، غایب خواهند بود.

همچنین الگری برای دیدار بعدی یووه در سری آ که روز شنبه در زمین تورینو خواهد بود، دیبالا و موراتا را در اختیار نخواهد داشت، اما امیدوار است هر دوی آن‌ها تا زمان بازی با رم که پس از بازی‌های ملی در ۱۷ اکتبر خواهد بود به میدان مسابقه بازگردند.
از دست دادن دیبالا با توجه به اینکه او فصل ۲۲- ۲۰۲۱ را به خوبی آغاز کرده است، ضربه بزرگی برای یووه محسوب می‌شود. این مهاجم در هر ۶ بازی باشگاه بازی کرده و ۳ گل به ثمر رسانده و همچنین ۲ پاس گل داده است. موراتا نیز در این فصل در ۶ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار