پسر اولین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم در گناه متولد شده و آینده‌ای تاریک دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، «یعقوب شارت» پسر «موشه شارت» اولین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و مقام سابق شاباک (سازمان حفاظت اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در مصاحبه با هاآرتص اعلام کرد این رژیم در گناه متولد شده است و آینده‌ای سیاه دارد.

او در ادامه اضافه کرد که ضد صهیونیست شده‌ است و به یهودیان توصیه می‌کند هرچه زودتر اراضی اشغالی را ترک کنند.

شارت اضافه کرد: من خوشحالم در نیویورک نوه و خویشاوند دارم و از گفتن آن نیز شرم نمی‌کنم. بیش از یک میلیون اسرائیلی خارج از این کشور زندگی می‌کنند و به مرور زمان نیز تعهدشان به ایدئولوژی صهیونیسم را از دست می‌دهند.

این مقام سابق شاباک گفت: در اسرائیل مشکلاتی وجود دارد درست است، اما منشا این مشکلات وقتی است صهیونیست‌ها از یهودیان جهان خواستند برای داشتن یک کشور واحد به اینجا مهاجرت کنند. این بدان معناست که از یهودیان خواستند به سرزمینی بروند که قومی کاملا متفاوت با دینی متفاوت در آنجا زندگی می‌کنند. در کجای دنیا دیده شده اکثریت مردم یک منطقه در برابر حمله خارجی‌ها تسلیم شوند و با آن موافقت کنند.

او در پایان نیز افزود: تبدیل اکثریت عرب به اقلیت یهودی اقدامی غیراخلاقی است.

شارت در سال ۱۹۸۸ نیز کتابی با عنوان «دولت اسرائیل درحال افول است» منتشر کرد که بر روی جلد آن اشعاری در خصوص مرگ نوشته شده بود.

ویلکرسون، سرهنگ بازنشسته و رئیس سابق ستاد کالین پاول هم پیش از این در اظهار نظری مشابه نسبت به آینده رژیم صهیونیستی هشدار داده و پیش‌بینی کرده بوئ که اشغالگران اسرائیلی ۲۰ سال دیگر را نخواهند دید. او رژیم اشغالگر را یک «نقطه ضعف راهبردی درجه یک» برای آمریکا توصیف کرده بود.

رژیم صهیونیستی ظاهرا در حوزه تکنولوژی پیشرفت‌هایی داشته، اما هر چه زمان می‌گذرد شکاف‌های اجتماعی در جامعه صهیونیستی بیشتر می‌شود. سران صهیونیستی امروز با چالش بزرگی به نام «مهاجرت معکوس» روبرو هستند. اهمیتی ندارد که تا چه اندازه خدمات و امکانات به صهیونیست‌ها اختصاص داده شود، آن‌ها دیگر تمایل به زندگی در سرزمین‌های اشغالی ندارد و می‌خواهند تا به سرزمین‌های مادری خود بازگردند. بزرگترین دغدغه صهیونیست‌های اشغالگر واژه «امنیت» است که این روز‌های اثری از آن را نمی‌بینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
بله بلاخره داریم به وعده 25 سال رهبری برای نابودی صهیونیسم نزدیک می شیم.
آخرین اخبار