خیرین و نیکوکاران یزدی با حضور در برنامه نمایشی « نوای دل » و گلریزان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، و ستاد دیه استان یزد با همکاری اداره فرهنگی و تربیتی زندان شماره دو یزد اقدام به برگزاری ویژه برنامه نمایشی «آوای دل » و گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نمود.

در این برنامه که با حضور معاون دادستان استان یزد، مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان، قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب و خانواده آن‌ها و نیکوکاران و خیرین دارالعباده همراه بود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید.

در ابتدای این برنامه مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد با اشاره به قسمت از زیارت اربعین در خصوص حرکت امام حسین (ع) و اهدای خون خود برای نجات مردم از گمراهی گفت: با توجه به این موضوع کلیه تلاش و کوشش ما باید در خصوص دستگیری از انسان‌ها در هر مرحله‌ای از زندگی باشد.

حسین سبزواری در ادامه با تقدیر از زحمات پرسنل ستاد دیه استان یزد گفت: با کوشش پرسنل خدوم این ستاد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

این مقام مسئو در ادامه در خصوص پویش‌های ستاد دیه در ایام سوگواری محرم و صفر گفت: در ماه محرم پویش " هر هیئت آزادی یک زندانی " اجرا گردید و برنامه تلویزونی " نذری ماندگار " در ۳۰ قسمت ساخته و از شبکه استانی یزد پخش شد که با اجرای این پویش مبلغی قریب به ۶۰۰ میلیون تومان از خیرین و نیکوکاران و هیئت‌های عزاداری جذب که زمینه ساز آزادی ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد گردید.

نایب رئیس هیئت امنای هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در ادامه تصریح کرد: در ماه صفر نیز پویش " قدم قدم تا آزادی " از سوی ستاد دیه استان اجرا گردید و تا انتهای ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت و تا کنون مبلغی قریب به ۵۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.