کیان‌پور اتابکی گفت: قدردانی از خانواده‌های شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب اسلامی می‌شود.

فیروز کیانپور اتابکی، رئیس دادگستری شهرستان شادگان در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس گفت: ملاقات با یادگار‌های ۸ سال جنگ تحمیلی و قدردانی از خانواده‌های آن‌ها سبب تداوم راه انقلاب است.

او با بیان اینکه اقتدار و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا مرهون رشادت‌ها و شجاعت رزمندگان و شهیدان دوران دفاع مقدس است، افزود: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران بوده و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی نشان داده‌اند همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

قدردانی از خانواده‌های شهدا سبب تداوم راه انقلاب است

کیانپور اتابکی اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگهداشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه سرخ شهدا و تکریم خانواده آن‌ها است.

براساس این گزارش؛ شرکت کنندگان در این آئین با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

قدردانی از خانواده‌های شهدا سبب تداوم راه انقلاب است

قدردانی از خانواده‌های شهدا سبب تداوم راه انقلاب است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.