ممنوعیت برگزاری تجمع اربعین در همدان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان از ممنوعیت برگزاری تجمع اربعین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان یکشنبه ۴ مهرماه در چهل و ششمین جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان، گفت: طبق دستور ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس دستوالعملی که از وزارت کشور اعلام شده تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه تجمع و پیاده روی با عنوان جاماندگان اربعین، در شهرستان همدان، ممنوع است.

او با اعلام درخواست اورژانس پیش بیمارستانی برای استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت واکسیناسیون در مرکز شهرافزود: این اتوبوس آمبولانس در میدان امام از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به مدت ۱۰ روزجهت واکسیناسیون شهروندان، مستقر خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: برداشته شدن محدودیت سنی خیلی به ما کمک کرد و باید تلاش کنیم از انواع متنوع واکسیناسیون مانند واکسناسیون خودرویی، استفاده کنیم به همین منظور از نیروی انتظامی شهرستان، خواهش می‌کنیم در تأمین امنیت واکسیناسیون خودرویی به مرکز بهداشت شهرستان همدان، کمک کنند.

حبیبی با بیان اینکه ما تابع ستاد ملی هستیم اضافه کرد: اگر ساده‌انگاری رواج کند با شیب تندتری به سمت پیک بعدی خواهیم رفت بنابراین همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ضروری است.

او در رابطه با وضعیت فعالیت اصناف در شهرستان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان، فعالیت مشاغل نیز بر اساس دستورالعمل شهر‌های نارنجی، خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.