وزیر بهداشت طی حکمی معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاون پرستاری وزارت بهداشت را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت طی حکمی عباس شیراوژن را به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و عباس عبادی را به عنوان معاون پرستاری این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن حکم ابلاغی وزیر بهداشت به معاون فرهنگی و دانشجویی این چنین آمده است:

جناب آقای دکتر عباس شیراوژن

باسلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به‌عمل­ آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به عنوان"معاون دانشجویی و فرهنگی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

گفتنی است عباس شیراوژن سمت‌های مختلفی نظیر «مدیریت امور سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» را بر عهده داشته‌ است.

متن حکم معاون پرستاری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عباس عبادی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

باسلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان"معاون پرستاری" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار