رمال کلاهبردار اینستاگرامی در هرمزگان به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری،فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و بازداشت فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از طریق دعا نویسی و رمالی کرده بود، خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری مبلغ ۲ میلیارد ریال از وی با ترفند رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی مشخص شد، وی مدتی پیش با یک صفحه اینستاگرامی آشنا شده که مدیر آن خود را دارای علوم غریبه و مطالعات ماوراء معرفی و با دادن وعده‌های پوچ و جلب اعتماد شاکی و همسرش از آن‌ها خواسته مبلغ ۲ میلیارد ریال را در دل زمین چال کنند و محل دفن را برایش بفرستند تا مشکلاتشان پایان یابد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران پلیس فتا استان با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی، با هماهنگی مقام قضائی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در بازجویی‌های اولیه، متهم به جرم ارتکابی اعتراف و بیان داشت با ایجاد صفحه اینستاگرامی با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد مردم با دریافت مبالغی از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک قبضه اسلحه شکاری، دو دستگاه تلفن همراه و چند نگین قرمز رنگ متعلق به شاکی نیز کشف و توقیف شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: رمال ، کلاهبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.