رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از افزایش ۳۶ درصدی امدادرسانی به آسیب دیدگان جاده‌ای در نیمه نخست امسال خبر داد.

 سید منصور میرابوطالبی معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در جاده‌های منتهی به این شهرستان در شش ماه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است.

او افزود: در شش ماه نخست امسال نجاتگران داوطلب این جمعیت با انجام ۷۴ ماموریت به ۱۴۹ نفر از هموطنان آسیب دیده امداد رسانی کردند.

معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به مصدوم شدن ۱۱۳ نفر در این حوادث افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این مدت ۳۰ مصدوم را برای درمان و بررسی بیشتر با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

او بیان کرد: نیرو‌های داوطلب این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کاشان در ۲۸ فقره تصادف با تجهیزات فنی اقدام به رهاسازی مصدومان از داخل خوردو کردند.

میر ابوطالبی گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم برای امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حادثه‌ها و سانحه‌های طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

او با تاکید بر اینکه نجاتگران این سازمان از نیرو‌های جوان و مردمی هستند، افزود: همشهریان عزیز می‌توانند پس از سپری کردن دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات به عنوان نیروی داوطلب در این سازمان به کارگیری شوند.

معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار