معاون برون مرزی صداوسیما با جمعی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب، پژوهشگران و مستندسازان حوزه دفاع مقدس رسانه ملی دیدار کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما با جمعی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب، پژوهشگران و مستندسازان حوزه دفاع مقدس و برنامه‌سازان رسانه ملی دیدار کرد.

معاون برون مرزی صداوسیما در این دیدار از ضرورت گسترش دایره ظرفیت‌های پژوهشی، فکری و برنامه سازی صدا و سیما در شعاعی به وسعت ظرفیت فرهنگی انقلاب اسلامی سخن گفت و بر لزوم کارامد شدن هر چه بیشتر بخش‌های ستادی رسانه ملی در زمینه پشتیبانی فکری، ترسیم راهبرد‌ها و ورود هر چه قدرتمندانه‌تر به عرصه پیام و محتوا در کسوتی فعال و تعیین‌کننده تاکید کرد.

جبلی با غیرقابل‌انکار خواندن نقش صداوسیما در جهت‌دهی فضای فکری جامعه به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور، مهم‌ترین چالش این مقوله را تناسب برونداد رسانه ملی با ظرفیت‌های وسیع و عمیق فرهنگ و انقلاب دانست.

وی تقویت احساس مشارکت و مسئولیت نیرو‌های انقلابی نسبت به روند فرهنگ سازی در رسانه ملی را در حوزه‌های گوناگون ضروری دانست و تصریح کرد: صداوسیما دارای توان بالقوه قابل توجهی در مدیریت و فعال سازی جریان‌های فرهنگی، تزریق خلاقیت و راهبردسازی است که می‌تواند به فعلیت برسد.

معاون برون مرزی صدا و سیما تاکید کرد: وظیفه رسانه ملی این است که به مثابه قوه عاقله مسئله‌شناس، ظرفیت‌یاب و راهبردساز به شکلی هوشمندانه به شناخت نیازها، تشخیص خلا‌ها و ترسیم راه‌های تکمیل پازل برونداد نهایی آنتن بپردازد و به شکلی دقیق فرآیند تولید و تاثیرگذاری و توفیق فعالیت‌های رسانه ملی را رصد و ارزیابی کند تا بدین ترتیب مسیر و نقشه راه سازمان مستمراً بازآرایی، به‌روزرسانی و ترمیم و تقویت شود.

جبلی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم ظرفیت فرهنگی رسانه ملی را تا آنجا گسترش دهیم که به ظرفیت انقلاب اسلامی‌برسد و این مگر با یاری و کمک همه عناصر فرهنگی و علاقه‌مندان و خادمان نشر و بسط گفتمان انقلاب اسلامی میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
فعلا ظرفییت صدا و سیما در وسعت تبلیغات کذب و شراکت در دزدی کم فروشان مثل افق کورش و طبیعت و .......... می باشد و با گول زدن مردم