ستاره پرتغالی خط میانی تیم فوتبال منچستریونایتد به از دست دادن پنالتی مقابل استون ویلا که منجر به شکست تیمش شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

من یونایتد در دقیقه ۹۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرصت بسیار خوبی داشت که بازی را به تساوی بکشاند. برونو فرناندز پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

این شکست انتقاداتی را متوجه این ستاره پرتغالی منچستریونایتد کرد و او مجبور شد به آن ها واکنش نشان دهد.

فرناندز در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران من یونایتد نوشت: "هیچ کس بیش از من به خاطر از دست دادن پنالتی و شکست تیم ناراحت نیست. من همیشه مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته‌ام و همیشه آن‌ها را تحت فشار در لحظاتی مانند این پذیرفته‌ام. امروز، من موفق نشدم، اما من یک قدم جلو رفتم و با همان جاه طلبی و مسئولیتی که در بسیاری از اوقات دیگر، توپ وارد دروازه می‌شد با این چالش رو به رو شدم.

انتقاد و نظرات مخالف بخش بزرگی از فوتبال است. من یادگرفته ام که با آن زندگی کنم، حتی از آن‌ها برای پیشرفتم استفاده می‌کنم و من همه این‌ها را بخشی بسیار مهمی از تعهد خود می‌دانم که هرگز دست از تلاش برای پیشرفت برندارم و به بهترین بازیکن ممکن تیم تبدیل شوم.

امروز یک بار دیگر مسئولیتی را که تقریباً از زمان پیوستنم به منچستریونایتد به من داده شد، پذیرفتم و هر وقت هم که از من خواسته شود، بدون هیچ ترس و هراسی دوباره آن را خواهم پذیرفت. مهمترین مسئله برای من این است که با هم پیروز شویم و همیشه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به هم تیمی‌هایم و باشگاه کمک کنم تا بهترین باشند.

من بازیکنی هستم که تمام توانش را با تمایل و تعهد زیاد در زمین می‌گذارد و این همان کاری است که من به آن ادامه خواهم داد.

به خاطر حمایتتان بعد از سوت پایان بازی متشکرم. شنیدن این که شما در ورزشگاه نام من را سر می دادید، بسیار احساسی بود ... قوی‌تر باز خواهم گشت؛ زیرا این‌ها معیار‌هایی است که من خودم به آن‌ها پایبندم، اما بیشتر از همه به خاطر هم تیمی‌هایم و هوادارانمان که همیشه از ما حمایت کرده‌اند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار