فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در دیدارصمیمی با جمعی از پیشکسوستان ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت و استقلال امروز کشورمان را مدیون مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس و شهدا دانست.

سردار طاهری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس و شهدا و امام شهدا خطاب به این دلاوران پیشکسوت جهبه و جنگ گفت: در جنگ تحمیلی همه جهان کفر در مقابل تنها منادی اسلام ناب محمدی (ص) ایستادند، اما در مقابل شما غیور مردان با دست خالی و با اراده‌های پولادین و با رهبری‌های پیر فرزانه، مردانه ایستادید و پوزه دشمنان را به خاک ذلت مالیدید.

وی با تاکید بر اینکه تا ابد مدیون دلاوری‌های رزمندگان و شهدای گرانقدرمان هستیم، عنوان داشت: اگر دلاور مردی‌ها و جان فشانی‌های شما ایثارگران، رزمندگان و همچینین شهدای والا مقاممان نبود امروز اثری از اسلام راستین و حقیقی نبود. از این رو تا همیشه مدیون شما عزیزان هستیم.

فرمانده انتظامی استان با تاکید براینکه امروز نام ایران اسلامی با رهبری‌های عالمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب در اوج قله‌های عزت و سربلندی می‌درخشد، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی قطب حقیقت و راستی و نماد اسلام ناب محمدی در جهان و پرچم دار دادخواهی از مظلومان است.

سردار طاهری با با بیان اینکه امروز دشمنان در مقابل عظمت رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی علیرغم تمامی حربه‌ها و دسیسه‌ها درمانده شده اند بیان داشت: وظیفه همه ماست که تحت زعامت و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) راه و مسیر امام راحل و شهدای عزیزمان را ادامه دهیم و بدانیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده باشد، دشمنان جرأت تعدی به این مرز و بوم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار