دیلی میل: احتمال رویارویی آمریکا و پاکستان بر سر مساله افغانستان وجود دارد

روزنامه بریتانیایی دیلی میل نوشت که احتمال جدی وجود دارد که آمریکا و پاکستان بر سر مساله افغانستان در مقابل هم قرار گرفته و جنجال درست شود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه بریتانیایی دیلی میل از احتمال رویارویی آمریکا و پاکستان بر سر مساله افغانستان خبر داد.

این روزنامه در مطلبی نوشته است که مقام‌های آمریکایی در پی آن هستند تا چگونگی همکاری و بازی‌های پاکستان با آمریکا در افغانستان را در ۲۰ سال گذشته، مورد بازنگری قرار دهند.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک و استخباراتی آمریکا گفته است که احتمال جدی وجود دارد که آمریکا و پاکستان بر سر مساله افغانستان در مقابل هم قرار گرفته و جنجال درست شود.

در همین حال، حسین حقانی، سفیر پیشین پاکستان در آمریکا گفته است که مقام‌های پیشین و کنونی آمریکا از پاکستان ناراضی هستند و احتمالا این کشور را با تهدید جدی مواجه کنند.

به گفته وی، احتمالا آمریکا برخی قیودات اقتصادی را بر پاکستان وضع کرده و دیگر در معاملات بین‌المللی روی این کشور حساب نخواهد کرد.

گفتنی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار دیروز خود با نارندرا مودی، نخست وزیر هند گفته است که کشورش تمامی فعالیت‌های پاکستان را به صورت جدی تحت نظر قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار