برخی منابع خبری از حمله تروریست‌های داعش به نیرو‌های امنیتی عراق و شهید و زخمی شدن ۷ نفر خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال تلگرامی صابرین‌نیوز، در پی حمله اعضای باقیمانده گروه تروریستی داعش در استان دیالی عراق به نیرو‌های امنیتی شماری شهید و زخمی شدند.

براساس اخبار منتشر شده در نتیجه درگیری میان نیرو‌های امنیتی و تروریست‌های داعشی در روستای الحد الأخضر در استان دیالی حداقل ۳ نفر شهید و ۴ نفر مجروح شدند که نام سرهنگ یاسر مدیر پلیس آن منطقه نیز در میان مجروحان به چشم می‌خورد.

نیرو‌های امنیتی و الحشدالشعبی عراق عملیات‌های مختلف جست و‌جو و پاکسازی را در استان‌های کرکوک، صلاح‌الدین، دیالی، الانبار و موصل انجام می‌دهند، اما با این حال باز هم از حملات تروریست‌های داعش در امان نیستند.

در ماه‌های اخیر، تعداد حملات عناصر گروهک تروریستی داعش به ویژه در منطقه بین کرکوک، صلاح الدین و دیالی، معروف به «مثلث مرگ» افزایش یافته است.

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق نیز پیشتر در سخنرانی خود در جلسه شورای امنیت ملی عراق، دستور اجرای عملیاتی علیه تروریست‌های باقی مانده داعش در این کشور را داده بود. او در این جلسه اعلام کرد با توجه به نزدیک شدن موعد برگزاری انتخابات پارلمان، داعش تمام تلاش خود را می‌کند فتنه‌ای برانگیزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
(۷ شهید و کشته)عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
آمریکا میخواد داعش تو منطقه وجود داشته باشه والا سرنوشت بغدادیه رو روشن میکرد
آخرین اخبار