همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و مصادف با هفته دفاع مقدس ، زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان صادقیه نیکشهر با حضور فرماندار ، امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صدا درآمد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با تبریک آغاز فصل جدید تعليم و تربيت ، گفت : تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس شهری و روستایی براساس دستور العمل های وزارت بهداشت و درمان و رفع دغدغه خانواده های دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش شهرستان مورد تاکید قرار گرفته است.

او گفت : علی رغم تلاش کادر درمان و واکسیناسون جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان اما همچنان ویروس کرونا در کمین است و باید برای کمک به روند تحصیلی دانش آموزان ، همکاری بین مدارس و خانواده ها بیشتر شود.

فرماندار شهرستان نیکشهر افزود : قطعا آموزش حضوری در مدارس اثرات موثرتر و ماندگار تری برای دانش آموزان در پی خواهد داشت و باید از همه ظرفیت ها برای حضور دانش آموزان در مدارس استفاده کرد.

ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت : ۱۸ هزار دانش آموز مدارس شهری و روستایی نیکشهر همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ۹۵۰ معلم آغاز کرده اند .

وی در ادامه عنوان کرد : ما هم اکنون شرایط جدیدی را تجربه می کنیم و باید نحوه زیست خود را نیز با توجه به شرایط موجود تطبیق داده تا در مواجه با چالش های آموزشی و تربیتی معقولانه و با تدبیر عمل کنیم .

باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر اظهار داشت : با تدبیر و تلاش کادر اداری و آموزشی مجموعه آموزش و پرورش نیکشهر ، مطمئنا سال تحصیلی جدید را با موفقیت سپری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار