فرمانده انتظامی شهرستان هامون گفت: دپوی ۵۹ هزار لیتر قیر و گازوئیل قاچاق در شهرک صنعتی هامون کشف شد.

سرهنگ " غلامرضا شهرکی"فرمانده انتظامی شهرستان "هامون" در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیر قابل توجهی سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق در یک چهار دیواری واقع در شهرک صنعتی "هامون" مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از موضوع روز گذشته در قالب چند تیم عملیاتی به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "هامون" تصریح کرد: در بازرسی از این چهار دیواری ۵۹ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع شامل ۴۴ هزار لیتر قیر و ۱۵ هزار لیتر گازوئیل کشف شد.

سرهنگ شهرکی در ادامه بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ارزش سوخت و قیر کشف شده ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "هامون" با بیان اینکه قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار