سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به نیاز جوانان به انجام فعالیت‌های ورزشی ضرورت دارد پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان زودتر تکمیل شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شادگان یکی از قطب‌های ورزش استان به شمار می‌رود و ظرفیت‌های ورزشی آن نیازمند توجه بیشتر است و ورزش این شهرستان با مشکلاتی رو به رو شده است که باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مورد رسیدگی قرار گیرد.

او بیان داشت: مصوبه تجهیز ۲۰ خانه ورزش در روستا‌های بخش مرکزی، دارخوین و خنافره این شهرستان با جدیت پیگیری و اجرا شود و برای کمک به رفع مشکلات ورزشی همه باید با احساس مسئولیت وارد میدان شوند و از جوانان و ورزش شهرستان شادگان حمایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شادگان با مشکلات زیادی در حوزه ورزش روبرو است که نیازمند توجه ویژه استانی جهت رفع مشکلات است.

او خواستار حضور، مشارکت و حمایت جدی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از ورزش شادگان شد و افزود: وظیفه داریم به خواسته‌ها و نیاز‌های مردم توجه کنیم که ورزش از مطالبات مهم و جدی مردم شادگان است و انتظار است مسئولان استان بیش از گذشته مشکلات و کمبود‌های ورزش را بررسی و رفع کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.