مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن زاگرس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کیوان تیشه گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این همایش در راستای تفاهم نامه فی مابین شهرداری‌های همدان، سنندج و کرمانشاه در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن زاگرس به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

تیشه گران افزود: سال گذشته تفاهم نامه همکاری میان زاگرس نشینان شهر‌های سنندج، همدان و کرمانشاه به منظور توسعه گردشگری شهری و مبادله تجربیات در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریت گردشگری امضاء شد.

او گفت: در همین راستا همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن در مسیر گردشگری زاگرس به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج  اظهار داشت: تعداد ۵ نفر از دوچرخه سواران از شهر همدان در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری آغاز به حرکت نموده و روز گذشته وارد شهر قروه شده و پس از آن وارد شهر سنندج شده اند.

تیشه گران بیان کرد: امروز ۸ نفر از اعضاء هیئت دوچرخه سواری سنندج به این گروه ۵ نفره ملحق شده و امشب وارد شهر کامیاران می‌شوند و روز بعد به سمت کرمانشاه رکاب خواهند زد.

او اضافه کرد: در کرمانشاه نیز تیم دوچرخه سواری کرمانشاه به گروه ۱۳ نفره دوچرخه سواران اضافه و شب وارد کنگاور می‌شوند و روز بعد به سمت همدان حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار