دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت:خانواده‌های شهدا، پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی هستند و همه مدیون این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب تبریز در جمع خانواده‌های شهدا گفت:اگر امروز در عرصه‌های بین المللی حرفی برای گفتن داریم و حرف خود را به کرسی می‌نشانیم به مدد رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری و جان فشانی شهدای گرانقدر است.

اوافزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از یک دهه است که شعار‌های سال را حول مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال معرفی می‌کنند، ولی برخی مسئولان به نصب چند بنر در مقابل ادرات اکتفا می‌کنند و این فرمایش فقط زینت بخش سربرگ‌ها می‌شود.

اوبا بیان اینکه خانواده‌های شهدا پایبند ارزش‌های واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در تمامی عرصه‌ها این وفاداری خود را نشان داده اند، حتی در موضوع آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

جوادی مدیر کل زندان‌های استان نیز در این دیدار گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۷ نفر با کمک خیران استان و بخشی هم با همکاری و همراهی خانواده‌های شهدا از زندان آزاد شده اند.

اوتعداد زندانیان جرایم غیر عمد در استان را ۴۱۴ نفر اعلام کرد و افزود:برای آزاد سازی این از زندانیان نیازمند ۲۲۰ میلیارد تومان هستیم.

تقی پور مدیر عامل ستاد دیه استان نیز گفت:از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و ۷۶۶ خانواه متوفی در استان که ۳۵ نفر از آن‌ها از خانواده شهدا بودند، بخشی از هزینه ضیافت و احسان خود را صرف آزادی زندانیان کرده اند.

اوگفت: هر خیّری که برای آزاد سازی زندانی ۱۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کند، ما بقی بدهی زندانی را ستاد دیه پرداخت خواهد کرد، تا نیت خیران برای آزاد سازی زندانی مد نظر عملی شود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای فعال در بخش آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.