سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان گفت:بیش از ۶۵ میلیاردریال برای تکمیل و توسعه پروژه های نیمه تمام و ناتمام ورزشی شهرستان دهگلان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،فرید مبارکی سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان در خصوص اعتبارات و وضعیت زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات ویژه و مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای پروژه‌های ورزشی ناتمام و نیمه تمام دهگلان به زودی شاهد توسعه و رشد چشمگیر زیر ساخت‌های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

مبارکی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های ورزشی که اعتبارات مناسبی برای احداث آن اختصاص داده شده سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد است، اضافه کرد: این سالن یکی از نیاز‌های اساسی ورزشکاران این شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان شاهد بهره برداری از آن باشیم.

او ادامه داد: برای احداث این سالن از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود ۲۰ میلیارد ریال و از منابع ماده ۱۸۰ نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است که کمک بزرگی برای تسریع در روند ساخت آن خواهد بود.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان همچنین به احداث پیست دو و میدانی و ساخت ساختمان خدماتی در مجموعه شهید علیزاده اشاره کرد و اظهار داشت؛ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی برای احداث این ۲ پروژه ورزشی اختصاص داده شده است.

مبارکی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های دولت مبلغی در حدود ۲ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

او گفت: سالن اختصاصی بانوان ورزشکار مجموعه شهید علیزاده دهگلان یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان است که برای احداث آن مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.