شهبازی گفت: امنیت کشور مدیون خون شهدا، وجود رزمندگان و ایثارگرانی است که در زمان هشت سال دفاع مقدس برای این مرز و بوم مبارزه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دبیرستان حجاب شهر توحید برگزار گردید، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و افزود: امیدوارم شروع سال تحصیلی جدید با از بین رفتن ویروس کرونا و بازگشت آرامش خاطر به خانواده‌ها و دانش آموزان همراه باشد.

او همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطراتی از زمان جنگ و جبهه بیان نمود و بیان کرد: امنیت این کشور مدیون خون شهدا، وجود رزمندگان و ایثارگرانی است که در زمان هشت سال دفاع مقدس برای این مرز و بوم و حفظ خاک میهن خویش مبارزه کردند و اکنون ما باید قدردان وجود این عزیزان باشیم.

در ادامه باقری ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ، از حضور مسئولین ادارات، دانش آموزان و خانواده‌ها در مراسم قدردانی کرد و افزود: بازگشایی مدارس بر اساس مصوبات و جلسات ستاد کرونا و مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی صورت خواهد گرفت.

او همچنین از همکاری ادارات و سازمان‌ها، تلاش‌های همکاران ستادی و آموزشی در فراهم نمودن امکانات و تجهیزات و همینطور بازگشایی مدارس تقدیر کرد.

در ادامه برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی مداحی کوتاهی اجرا گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.