استاندار کرمانشاه گفت : برای اینکه کرمانشاه وارد پیک ششم کرونا نشود، باید علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مردم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه آمار بیماران بستری در استان به سیر نزولی خود ادامه می‌دهد، ولی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط افراد، این روند کاهشی بسیار کند است.

او گفت : از آغاز بحران کرونا تاکنون استان کرمانشاه پنج پیک کرونا را پشت سر گذاشته و با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته، سنگین‌ترین هزینه‌ها را در همین پیک آخر متحمل شده‌ایم.

بازوند با تاکید اینکه مردم باید هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند، افزود: ستاد ملی کرونا در حال تدوین مصوبه‌ای است که براساس آن ارائه برخی خدمات ضروری منوط به ارائه کارت واکسن کرونا می‌شود.

او با اشاره به در نظر گرفتن ودیعه مسکن برای مستاجران، افزود: ودیعه اجاره مسکن برای شهر کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و برای شهرستان‌ها ۲۵ میلیون تومان با بهره ۱۲ درصد در نظر گرفته شده که مهلت آن تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

بازوند گفت: مهلت تسهیلات در نظر گرفته شده برای کسب و کار‌هایی که در ایام کرونا متحمل خسارت شده‌اند هم یک ماه تمدید شده و افراد می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.