اهداء عضو جوان ۳۵ ساله زنجانی به بیماران نیازمند

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کلیه‌ها، کبد و قلب جوان زنجانی به بیماران نیازمند اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اماموردی مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: یازدهمین مورد اهداءعضو انجام شده در استان زنجان متعلق به محمدمهدی نظری جوان ۳۵ ساله است که به دلیل ابتلا به بیماری مغزی در بیمارستان بستری بود.

او بابیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی این جوان زنجانی، کار‌های لازم برای کسب رضایت از خانواده او انجام شد، افزود: ارگان‌های حیاتی این بیمار مرگ مغزی، برای اهداء به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

اماموردی در رابطه با ارگان‌های حیاتی اهداء شده در یازدهمین اهدای عضو امسال در زنجان، ادامه داد: ۴ ارگان حیاتی از جمله قلب، کلیه‌ها و کبد بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهداء شد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در رابطه با راه‌های دریافت کارت اهدای عضو گفت: علاقمندان می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ و یا مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://www.ehdacenter.ir/fa برای أخذ کارت اهداء عضو اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.