ملایی: امیدوارم قایق‌های جدید قبل از بازی‌های آسیایی به دست ما برسد/ می‌خواهم نتیجه المپیک توکیو را جبران کنم

قایقران تیم ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد، که قبل از بازی‌های آسیایی قایق‌های جدید به قایقرانان تیم ملی تحویل داده شود.

نازنین ملایی، قایقران تیم ملی بانوان کشورمان در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مراسم امروز خیلی خوب بود. این که تنها نهاد‌های ورزشی عملکرد ورزشکاران را زیر نظر ندارند و این که نهاد‌های غیر ورزشی هم به ورزشکاران توجه می‌کنند، خوشحال کننده است. این مراسم‌ها باعث دلگرمی ورزشکاران می‌شود.

ملایی در خصوص مسابقات آینده خود گفت: سال آینده باید در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و فعلا منتظریم تا ترکیب نهایی و ماده‌هایی که کشور‌ها امکان شرکت در آن‌ها را دارند، از سوی ستاد برگزاری مسابقات اعلام شود. پس از آن مشخص می‌شود که ما می‌توانیم در چه ماده‌هایی شرکت کنیم، زیرا هر دوره ماده‌ها تغییر می‌کند. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانم بهترین مدال ممکن را کسب کنم و با کسب نتیجه مطلوب در المپیک پاریس، نتیجه المپیک توکیو را جبران کنم و نگاه‌ها به قایقرانی ایران را تغییر دهم.  

او در پاسخ به این سوال که قایق‌های جدید به ورزشکاران تحویل داده شده یا خیر گفت: فدراسیون خیلی پیگیر این موضوع است، اما هنوز قایق‌ها به دست ما نرسیده و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. کار‌های اداری به گونه‌ای پیش می‌رود که به ما می‌گویند به زودی قایق‌ها به فدراسیون تحویل داده می‌شود، اما هر بار کار گره می‌خورد. امیدوارم مشکلات برطرف شود و ما قبل از بازی‌های آسیایی بتوانیم با قایق‌هایی که از ۲ سال پیش سفارش داده بودیم، تمرین کنیم.  

ملایی گفت: قایق‌ها قرار بود برای بازی‌های آسیایی به دست ما برسد که نرسید. امیدوارم برای بازی‌های آسیایی سال آینده این اتفاق رخ دهد. این موضوع باید از طرف مسئولان ورزشی کشور به طور جدی پیگیری شود. به اعتقاد من چنین کالا‌هایی که باعث ترویج ورزش در کشور می‌شوند، باید خیلی راحت‌تر از گمرک ترخیص شوند.  

قایقران تیم ملی کشورمان درباره انتظاراتی که از او وجود دارد گفت: در بازی‌های آسیایی برای طلا مسابقه می‌دهم، اما برخی مسائل بستگی به این دارد که چه اتفاقاتی رخ داد. در بازی‌های آسیایی قبلی هم برای طلا بازی کردم و رکوردی که زدم برای کسب مدال طلا مناسب بود. هنوز هم می‌دانم که رقیب چینی از من ضعیف‌تر بود، اما شرایط به گونه رقم خورد که پاروی من درست نچرخید و اتفاقی رخ داد که فکرش را نمی‌کردم. قطعا در مسابقات آسیایی پیش رو برای مدال طلا بازی می‌کنم، زیرا برنز و نقره این مسابقات را دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار