به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا در جهان و تغییر سبک زندگی انسانها، خرید اینترنتی محصولات مختلف و سفارش آنلاین غذا، بسیار گسترش یافت.
پیک موتوریها در دوران سخت شیوع کرونا، با مشارکت در فروش غذا به صورت بیرون بر، کمک شایانی به رستورانها کردند و آنها را از ورشکستگی حتمی نجات دادند.
این اتفاق، به ویژه در کشورهای آسیای شرقی با تحویل به موقع غذا و کسب رضایت مشتری، باعث شد که کسب و کار این قشر زحمتکش جامعه رونق پیدا کند تا جایی که رستورانها بر سر جذب پیک موتوری با یکدیگر به رقابت میپردازند.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/