رقابت شدید رستوران‌ها برای جذب پیک موتوری + فیلم

در دوران شیوع کرونا، خرید اینترنتی و سفارش آنلاین غذا، به شدت گسترش یافته و کار پیک‌ موتوری‌ها را سکه کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا در جهان و تغییر سبک زندگی انسان‌ها، خرید اینترنتی محصولات مختلف و سفارش آنلاین غذا، بسیار گسترش یافت.

پیک‌ موتوری‌ها در دوران سخت شیوع کرونا، با مشارکت در فروش غذا به صورت بیرون بر، کمک شایانی به رستوران‌ها کردند و آنها را از ورشکستگی حتمی نجات دادند.

این اتفاق، به ویژه در کشورهای آسیای شرقی با تحویل به موقع غذا و کسب رضایت مشتری‌، باعث شد که کسب و کار این قشر زحمتکش جامعه رونق پیدا کند تا جایی که رستوران‌ها بر سر جذب پیک موتوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.