مدیر کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: مخزن آب شرب روستای وناش از دهستان زوارک الموت شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: مخزن آب شرب ۱۰۰ متر مکعبی بتن مسلح  روستای وناش از دهستان زوارک الموت شرقی به بهره برداری رسید.

مهاجری افزود: این مخزن به همت جهادگران قرارگاه و با مشارکت شورا، اهالی روستا و شرکت آبفای استان قزوین در صعب العبورترین و دوردست‌ترین نقطه روستا ساخته شد.

او اضافه کرد: برای اجرای این پروژه از ماشین آلات سنگین قرارگاه خاتم الانبیاء جهت تسطیح محل احداث مخزن آب شرب استفاده کردیم و برای انتقال مصالح به علت صعب العبور بودن مکان ساخت مخزن، از لودر برای جابجایی استفاده شد.

مهاجری افزود: علاوه بر مخزن، بهسازی چشمه آب شرب و خط انتقال مخزن تا روستا نیز انجام و با آبگیری مخزن، آب شرب بهداشتی به هفت شهید این روستا و اهالی خون گرم روستای وناش تقدیم شد.

مدیر کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در ادامه گفت: با اتمام این پروژه، ۷۰ خانوار روستای وناش از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار