مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد حدود ۸۰ درصدی رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال در ۶ ماهه نخست سال در بخش کالا و خدمات ۹۷۲ پرونده وارد و ۹۹۳ پرونده با میزان محکومیت ۹۶۲ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان مختومه شده که امسال در این مدت هزار و ۴۰۴ پرونده وارد و هزار و ۴۱۳ پرونده با مبلغ ۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان مختومه شده است.

او افزود: پارسال در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۳۵ پرونده وارد و ۸۱۳ پرونده با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان مختومه شده که امسال هزار و ۶۹۹ پرونده وارد و هزار و ۷۳۸ پرونده با محکومیت ۳۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۸۰۰ تومان مختومه شده است.

حسن زاده اظهار کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان پارسال ۲۲۶ پرونده وارد و ۲۳۶ پرونده به پرداخت ۵۸ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان محکوم شده اند که امسال ۵۴۸ پرونده وارد و ۵۵۳ پرونده به پرداخت ۵۳۷ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست پارسال به ۲ هزار و ۴۲ پرونده رسیدگی شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال، این میزان با رشد حدود ۸۰ درصدی به ۳ هزار و ۷۰۴ پرونده رسیده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.