نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:بهبود سرانه آموزشی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، بهره مندی از نعمت برق، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، احداث بزرگراه، اینترنت پرسرعت و حتی آنتن دهی خطوط تلفن همراه در سیستان و بلوچستان نا مطلوب و نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به اینکه با گذشت ۶ ماه از سال هنوز بودجه‌ای به سیستان و بلوچستان تخصیص پیدا نکرده است گفت: رفع محرومیت‌ها باید محور تخصیص اعتبار به استان باشد.

وی گفت: بهبود سرانه آموزشی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، بهره مندی از نعمت برق، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، احداث بزرگراه، اینترنت پرسرعت و حتی آنتن دهی خطوط تلفن همراه در سیستان و بلوچستان نا مطلوب و نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

وی افزود: با وجود اینکه امسال ، بودجه اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان ۳.۵ برابر شده است، اما با گذشت ۶ ماه هنوز مبلغی به استان تخصیص پیدا نکرده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عقب ماندگی سیستان و بلوچستان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … عقب ماندگی تاریخی است، اما ظرفیت‌های خدادادی زیادی در استان وجود دارد که بلا استفاده مانده است.

وی تصریح کرد: انتظار است، پس از بازدید‌های هیئات وزیران اعتبار استان سیستان و بلوچستان به صورت ۱۰۰ درصد اختصاص پیدا کند تا بخشی از این محرومیت‌ها جبران شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار