زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دبیرستان دخترانه بقیه الله عین دو اهواز به صدا در آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور استاندار خوزستان، و مسئولین آموزش و پرورش خوزستان و دانش آموزان زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دبیرستان دخترانه بقیه الله عین دو اهواز به صدا در آمد.

کورش مودت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یاد و خاطره دانش آموز علی لندی را گرامی می‌داریم و از تمام کسانی که امورات این نوجوان فداکار را پیگیری کردند تشکر می‌کنیم.

او افزود: پیشنهاد خواهیم داد به وزارت آموزش و پرورش که در صفحات کتاب‌های آموزشی نامی از علی لندی هم به عنوان یکی از شخصیت‌های ملی یاد شود و  به امید آنکه منشا خیر و اثر باشیم تا شرایط کرونایی به زودی برطرف شود و رو به بهبود و مطرح شدن پیش برویم همچنین کیفیت آموزش را ارتقا دهیم.

مودت بیان داشت: مهر امسال را با بیش از ۶۴ هزار نفر همکار فرهنگی و بیش از یک میلیون دانش‌آموز در قالب ۵۱ هزار کلاس درس در ۷۳۵۰ مدرسه دولتی وغیردولتی در استان خوزستان آغاز می‌کنیم.

خلیلیان  استاندار خوزستان در این مراسم گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد و  سال تحصیلی جدید بر همه ملت ایران مرتبط با آموزش و پرورش مبارک باشد. ما سال تحصیلی رو شروع می‌کنیم به امید شکست ویروس منحوس کرونا شروع سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود.

او بیان داشت: امیدوار هستیم که در آذرماه شاهد حضور فیزیکی دانش‌آموزان و دانشجویان در سر کلاس‌ها باشیم و زندگی جامعه از جمله بخش تعلیم و تربیت به صورت عادی جریان پیدا کند و دانش‌آموزان و نظام تعلیم و تربیت ما نیز اولین اولویت ما است، همچنین توسعه مدارس در نقاطی که دچار کمبود هستند ازمهمترین کار‌های در حال پیگیری است.

مراسم آینی نواختن زنگ مدرسه در هندیجان

صبح امروز در آیینی زنگ تحصیلی هندیجان نیز با حضور حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان معاون و فرماندار هندیجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرمانده انتظامی هندیجان، مدیر آموزش و پرورش و سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین برخی از مدیران دستگا‌های اجرایی و خانواده دانش آموزان ابتدایی در مدرسه نسیبه هندیجان نواخته شد.

در این آیین ابتدا عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان ضمن خوش آمد به دانش آموزان و مدیران دستگا‌های سال تحصیلی را تبریک و در ادامه حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان نیز هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان گرامی داشت و سال تحصیلی را به خانواده دانش آموزان تبریک گفت.

در ادامه بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان هم سال تحصیلی را به دانش آموزان تبریک گفت و خواستار تحصیلی در تربیت و تعلیم دانش آموزان را با توجه به شرایط کنونی کرونایی باید سلامتی دانش آموزان را در الویت کار قرار دهیم تا بتوان در امسال شاهد پایان این بیماری باشیم.

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در خوزستان

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
مبارک باشه به سلامتی