امام جمعه آذرشهر از بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی به حل مشکلات شبکه بهداشت و درمان آذرشهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام رشتبری امام جمعه آذرشهر گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد از مدیران ارشد استانی و شهرستانی متاسفانه مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی این شهرستان همچنان به قوت خود باقی است.

او تصریح کرد: به علت ناامید شدن از مسئولان ارشد شهرستان و استان، به ناچار از وزارت بهداشت و درمان می‌خواهیم مشکلات بهداشتی این شهرستان را حل کنند.

او همچنین با انتقاد از بی تدبیری مسئولان و مدیران شبکه بهداشت و درمان آذرشهر گفت: شبکه بهداشت و درمان بدون افزایش چارت درمانی و تجهیزات بیمارستان جدید، صرفا تجهیزات بیمارستان قدیم را به ساختمان بیمارستان جدید انتقال داده است.

حجت الاسلام رشتبری ادامه داد: کمبود امکانات درمانی و پزشکی در این بیمارستان موجب نارضایتی مردم آذرشهر شده  و مردم از دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار دارند تا در سریعترین زمان ممکن مشکلات مدیریتی و کمبود‌های درمانی این شهرستان را رفع کنند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری آذرشهر در غرب آذربایجان شرقی قرار گرفته است و منطقه مهم اقتصادی و دانشگاهی شمال غرب کشور محسوب می‌شود، اما همین شهرستان به علت بی توجهی برخی مسئولان اجرایی و بهداشتی و درمانی در سال‌های اخیر دچار مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.