مولوی عبدالرحیم ریگیان گفت: همان گونه که رییس جمهور کشورمان بدون تشریفات و بدون هماهنگی‌های قبلی سفر‌های استانی دارد از استاندار جدید هم می‌خواهیم به همه شهرستان‌های استان سفر کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در خطبه های نماز جمعه گفت: همان گونه که رییس جمهور کشورمان بدون تشریفات و بدون هماهنگی هاي قبلی سفرهای استانی دارد از استاندار جدید هم می‌خواهیم به همه شهرستان های استان سفر کنند و از نزدیک از مشکلات آگاه باشند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس‌ اضافه کرد: شهیدان زینت هفته دفاع مقدس هستند و فداکاری مخلصانه آنان و ایثارگران پیروزی را به ملت ایران هدیه کرده است.

مولوی ریگیان پور با بیان اینکه ایثارگران و شهیدان، پیروزی را در جنگ جهانی علیه ما رقم زده اند، گفت: خون شهیدان حقانیت جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ ثبت کرده است.
وی گفت: هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی حاصل می‌شود و این درس را از شهیدان و ایثارگران کسب کرده ایم و باید ملت ایران نسبت به یادگارهای ارجمند، قدرشناسی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار