فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌های رزمندگان سپاه اسلام است، شهرستان کازرون با تقدیم ۱۳۰۰ شهید دین خود را ادا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان سپاه اسلام است که همه وظیفه داریم آن را گرامی بداریم.

او افزود: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که هفته دفاع مقدس امسال با رنگ و بوی حسینی است که اربعین سید و سالار شهیدان در قلب برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرار گرفته است.

فرمانده سپاه کازرون افزود: ذکر سه نکته از دفاع مقدس لازم و ضروری است و توجه داشته باشیم که به عنوان یک گنجینه پرافتخار به فراموشی سپرده نشود، مواظب باشیم دفاع مقدس با سند ومدرک و استفاده از پیشکسوتان بازگویی شود و دفاع مقدس تحریف نشود نیز از دستاورد‌های هشت ساله جنگ برای نسل جدید بگوئیم که دیروز چه بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم.

او بر اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس تأکید و یادآور شد: که با سند ومدرک می‌گوئیم که ما مقتدریم و در خصوص پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف نظامی، صنعت، تکنولوژی، پزشکی و ... به دست آورده ایم امروز در سطح جهان چه حرف‌هایی برای گفتن داریم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون بیان کرد: امروز مفتخریم، قوای مسلح کشور تحت امر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری علاوه بر ایجاد اقتدار و امنیت پایدار در سطح جهانی برای کشور، در راه کمک به مشکلات داخلی در کنار ادارات مسئول، مشغول خدمت رسانی به مردم است.

سرهنگ توکل از ولایت پذیری و نقش مردم کازرون در هشت سال دفاع مقدس گفت و اشاره داشت: شهرستان کازرون با تقدیم ۱۳۰۰ شهید در صحنه‌ها مختلف حق علیه باطل، دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده است که جای قدردانی دارد.

او با بیان اهمیت مطالعه جنگ تحمیلی توسط جوانان کشور تصریح کرد: عزت، خدمت‌ها و افتخار‌های دفاع مقدس باید برای آیندگان چراغ هدایتی باشد تا رشادت‌ها و ایثارگر‌های رزمندگان انقلاب اسلامی را قدردان باشیم.

فرمانده سپاه کازرون ضمن بیان نکاتی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و نقش مردم در دفاع مقدس، اذعان داشت: در انقلاب مردمی هرکجا شاهد حضور و ایفای نقش مردم بود ه ایم موفق و سربلند بوده ایم و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در کنار قوای مسلح و مقتدرخواری و ذلت را برای بیگانگان در بر داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار