فردا حدود ۸۰ هزار دانش آموز خراسان جنوبی با حضور در مدارس گام در راه کسب علم و دانش می‌گذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فردا همزمان با سراسر کشور، حدود ۸۰ هزار دانش آموز از مدارس روستایی و عشایری و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در مدارس حاضر شده و شروع سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

او با بیان اینکه از فردا سوم مهر، ۵۰ هزار دانش آموز در هزار و ۴۷۵ مدرسه روستایی و عشایری استان پا در رکاب علم آموزی می‌گذارند و فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند افزود: ۱۳ هزار و ۴۱۱ دانش آموز نیز در ۱۲۳ هنرستان‌ فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، کلاس‌های دروس عملی و کارگاهی خود را به صورت حضوری برگزار خواهند کرد.

واقعی با بیان اینکه بقیه دانش آموزان استان آموزش خود را از شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی ایران فرا خواهند گرفت، عنوان کرد: آموزش این دانش آموزان به صورت تدریجی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در آبان شروع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحصیل بیش از ۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولی نیز در مدارس استان خبر داد و گفت: زنگ بازگشایی مدارس فردا همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح با حضور استاندار به صورت نمادین در دبیرستان فاطمه الزهرا (س) بیرجند نواخته خواهد شد.

تاکنون بیش از ۱۶۹ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در سامانه سیدای وزارت آموزش و پرورش (سامانه یکپارچه سازی دانش آموزی) ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار